3 Ağustos 2018 Cuma

Salak Aşıklar

Aynı odayı paylaştığım meslektaşım gün geçmiyor ki sevgilisinden hediye almasın. Bir gün çiçek, bir gün çikolata, bir gün kokulu mumlar...

Gözler buğulanıyor ister istemez. Bir de çikolatalardan ikram ediyor. İşin kötüsü hayır da diyemiyorum. O yediğim çikoların basenlerde selülit olarak merhaba diyeceği günü merakla bekliyorum.

Bu durum çok sinir bozucu. Bana gelen tek hediye danışmanlığını yaptığımız şirketlerin gönderdiği ajandalar ve masa takvimleri. Hatuna sürprizler şelale olmuş akıyor da akıyor. Hayır ekonomi de belli, bir çiçeğe çukulataya 100-150 TL verilir mi? Ekonominin can suyu böyle salak aşıklar kesinlikle. O parayla haftalık mutfak masrafı çıkar, siz ne müsrif insanlarsınız. Ben o ay fazla harcadıysam kira ve faturalar çıksın diye ev arkadaşımla birlikte detoksa giriyorum. 

Gözümün önünde aşk yaşanmasından son derece hoşnutsuzum. Sırf bu yüzden masamın değiştirilmesini talep ettim. Deniz manzaralı masamdan vazgeçiyorum, öyle bir buhran, öyle bir çekememezlik. 

O kadar salak bir aşk ki adam ayıcık göndermiş, ayıcık. Bildiğimiz peluş kahverengi ayıcık. Meslektaşım 31 yaşında, sevgilisi 33. Ayının ismi de "Beyfendi". Peluş ayıcığı Beyfendi diye seviyor. Beyfendinin sağ kulağına bastığında "i love you" diyor. Bunu ayıdan duymak hoşuna gidiyor. 

Ayıcığın geldiği gün ben de çiğ köfte sipariş etmiştim, ben dürüm sararken ayıcık geldi. O ayıcığa sarılıyordu, ben gözyaşları içinde sodexoma sarılıyordum. O "i love you" tuşuna basarken ben dürüme acıyı basıyordum. 
Çok salaksınız. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder